gave up

såååå jag tränade rumpa och ben igår efter att ha återhämtat mig en hel helg. tränade sent, somnade sent. sov dåligt. idag hann jag köra några få axelövningar innan jag gav upp

jag ger sällan upp. men jag kände att jag använde dålig teknik pga att jag hade så lite kraft. risk för skada. jag gick hem. nu är jag så trött så jag är gråtfärdig.

så...jag har hittat ett mönster. Mina bendagar ger mig extremt mycket energi & endorfiner när jag gör dem men kräver sen återhämtning på 2-3 dagar för jag blir helt däckad . såå jag får göra om mitt schema. jag fpr dela upp mina ben & rumpövningar under veckan så att de kommer i mindre portioner. Jobbigt, tyckte jag hade så bra upplägg. tydligt att jag inte orkar lika mycket när sommaren försvunnit :/


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0