loosing mind....loosing sleep

sängen håller på att driva mig till vansinne....håller på och bli knäpp. känns som jag ligger vaken flera timmar varje natt och försöker hitta en skln5 sovställning. De jävlarna Ekornes som är den norska sängtillverkarna svarar inte ens på mina mail om möjligheten att byta ut ena madrassen till en hårdare. Alllt i mitt liv påverkas av sängjäveln eftersom jag aldrig kan sova en normal sömn. jag har försökt göra sängen hårdare genom att stoppa i en flyttkartong under den tunna böddmadrassen. tyvärr gjorde det sängen bara stum vilket resulterade i mindre sömn och mer ryggsmärta.

Om några dagar byter vi ut sängen mot min gamla som jag köpt specifikt för att passa min rygg. mycket svank kräver mycket stöd och en hårdare säng. Just nu känns det som jag sover stundvis i en hängmatta.

några dagar kvar. ska hålla ut.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0