skön söndag

jag hatar o normala fall söndagar. det är en enda låmg startsträcka till måndagen. ja jag vet att man kan se glaset halvfullt eller halvtomt men såhär har jag känt hela mitt liv. inget man ändrar på i en handvändning.

Men igår hände nåt. Jag vaknade med energi, kände att det inte alls var jobbigt att gå upp. Hela dagen kändes harmonisk trots diverse problem med bilen. bilen måste döööö, vet bara inte hur eftersom den knappt går att flytta på. Jag fick tillbaks min gamla säng i lördags. Jag jämrar mig inte av smärta när jag ska byta sovställning (ryggen). jag vaknar inte med en lust att skita i allt och bara sitta & gråta pga sömnbrist. Så fantastiskt vilka under en bättre säng kan göra. har fortfarande ont men inte lika ont och den här tröttheten i ryggen är borta.

blev även klar med delkurs 1 av 3 i min kostrådgivningskurs. CHECK! Det visade sig att den inte skulle vara så rolig som jag trodde. Att boken vi använder är en ren skolbok och författaren skriver lika roligt som gamla malätna kläder kan ha påverkat liiiite.

Jag hoppas att måndagen fortsätter i samma anda. Men SL brukar vara bra på att förstöra alla morgnar. samt även alla medtrafikanter.

Fortsatte söndagen med ett träningspass med styrka först och hö





gintervallträning efter. Bästa!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0