3 frukostar....

det har jag ätit idag...och sen tycker jag att det är jobbigt att jag har lagt på mig fett ( och muskler också såklart) hahahahaha! inte konstigt att man lägger på sig! anyways, det var planen

en annan sak....jag får nästan ALLTID huvudvärk när jag flyger. jag är så trött på att vara så jävla överkänslig! kunde lika gärna varit gjord av porslin!! Jag ligger nu med kraftig huvudvärk & redo att sova kl 21.30....när vi flög och hade landat tog jag upp min vattenflaska och det hade blivit vakum i luften hade pressats ur. detta händer alltid! men vad händer med hjärnan då?? blir det vakuum eller? nåt händer för jag blir galet sömnig och sen får jag galet med huvudvärk. Måste finnas studier??!!

jag har iallafall lyckats släpa med min egen kudde o det ör jag såååå glad för! det syns inte men jag är det:)




har spenderat hela kvällen på hotellet, tränat, stått på huvud, fotat mig själv i bra speglar med bra ljus till skillnad från de man har hemma. även om killen inte håller med. Vi har en tjockspegel hemma och dagsljuset skiner in så det både blir en tjockspegel och en fulspegel....









nu ska jag vila min trötta hjärna. Sover asdåligt när jag ska upp tidigt & ta ett flyg. jag nojar över om jag har för lite tid att klä på mig & göra mig iordbing på o sen när jag kommit fram till att det är OK börjar jag noja över om jag har tillräckligt med tid till taxiresan för tänk om jag missar planet? hur skulle jag hantera det då? jo jag skulle springa runt, hitta någon som kan hjälpa till och sen skulle jag ......Fatta??? hur kan man sova när hjärnan oroar sig??!?! idiot!

Oro är ränta som man betalar på morgondagens problem! Synd att man intr blir rik då!!

Godnatt











Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0