hon klippte mitt hår...


Min hårfrisörska har intr kommit tillbaks på heltid efter sin mammaledighet så jag har gått till en annan tjej som nu var ledig när jag kom. Jag tänkte att hur fel kan det bli? och tog kvinnan som jobbade där när jag kom. Dumma tanke.

Hon har klippt jättemycket. Det är väl fine. Men nu är det uppklippt på ett sätt så att mitt hår är halvfluffigt. Vaffan jag vill väl inte ha mittbena, halvlångt hår och halvflufff/volym.

Blir så trött när frisörer inte fattar vad man vill ha!!! Nu måste jag plattånga håret typ hela tiden för att den inte ska vara fluffigt vilket betyder att det kommer att slitas mer & jag kommer få klippa oftare & mer!

Det var dagens i-land problem.

En annan sak som gör livert en aning svårare är ikeas påslakan. Varför gör man inte öppningar för händerna så att det går att dra igenom täcket??!!! Dumma jäklar!! Ni som har designat dessa använder uppenbarligen inte desss själva och ni förtjänar ett slag på fingrarna med en linjal!

Nu ska jag lämna det negativa i min själ i dagens blogginlägg & fortsätta dagen med ett leende på läpparna:)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0