mitt inlägg försvann....

jag skrev ett långt inlägg igår om ett minne från min barndom men sen ladde jag aldrig upp skiten & nu finns dwt inte kvar....surt!

Har precis kommit från Oslo där jag bodde på ett hotell som jag vill gilla mer än jag gjorde. Oslo har fan inga bra hotell alltså! wifi funkade inte, på hamdfatet var det en lång ögonfrans från en förlämgd frans (det var inte min för jag förlänger intd längre) och sen fick jag ringa ner för att jag inte visste hur jag skulle släcka toalampan. den var tydligen automatisk.....



Hotell dörren ser ut som rena rama skräckfilmen...

jag har burit med mig träningskläder men har inte hunnit träna. ...knappast haft tid att andas så jag tänkte träna när jag kom hem...

på vägen hem fick jag sån migrän på planet. Det är nåt med plan alltså ....jag mår verkligen inte bra av att flyga....nu mår jag lite bättre och ska försöka mig på några pistol squats hemma med mina tRX band....

nu är det helg!! ska ta igen mitt plugg nu! FINALLY!!









Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0