Skithelg.....

Min helg var tänkt att spenderas till rekreation till mig själv då jag i flera helger har stressat med olika aktiviteter. Jag ville ta det lugnt, ha mysigt och hinna plugga. En sak som jag borde ha lärt mig av livet är att förväntningar alltid krossas.

Varför lär man sig inte?? Helgen slutar med en bil som brakar ihop och massa tid och energi går åt till bilden. Tid, både fysiskt och psykiskt. Stressad så jag inte kan sova blandat med ångest. Allting blir en negativ spiral.

Jag försöker lyfta mig själv genom att träna. Jag tvingar mig dit fast varenda cell i min kropp inte vill - för att jag vet att det känns bättre efteråt.

Jag har försökt och ansträngt mig att vara positiv, både i träning, jobb och mitt privata liv. Har förstått att den mentala inställningen och hur man bemöter andra har stor inverkan på hur man själv uppfattar livet och hur andra uppfattar en själv. Detta borde resultera i en förändring av hur man blir behandlad av andra.

En annan sak som jag har lärt mig i livet är att man inte kan förändra andra om de själva inte vill. Det är min största lärdom hittills.

Inga meningar hänger ihop, inga tankar hänger ihop. Jag är bara arg idag.

Så det jag vill förmedla idag är bara en enda sak:

FUCK THIS FUCKING SHIT!!!!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0