happy birthday to ME

jag kämpar på med bloggen & tidsbristen. Tränar typ alltid...under oktober ska jag lära mig att stå på huvud. Jag har börjat redan igår att öva. Gick bättre ön förvöntat och det blir lite av en tålamodsövning -min starka sida! not!

I helgen ska jag fira mes familjen och jag ska dricka vin och träna också;) Min träning har börjat ge resultat i för små jeans, de spänner kring lår & rumpa & jag får nog inhandla i nya jeans. Detta är vad man kallar i-landsproblem:) Och nej man går inte ner i vikt om man tränar styrka bara och äter som en häst, man bygger muskler och fett också såklart. SEDAN kommer en deffperiod...det blir lite tyngre men jag behöver inte på ett bra tag:)

har köpt hem TRX band oxå så man kan träna hemma:) NO excuses!
Happy b-day to ME! ska shoppa presenter till mig själv och inleder helgen med lite träning.


















Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0