tröstäter

jag har fortfarande ont i foten. det löser jag genom att gå till gymet, lyfta vikter & sen gå hem & äta kakor & glass. Smärtan är så obehaglig i foten, känns liksom som det är i senorna ellee skelettet & vågar inte röra på foten. Hade det varit nån annanstans hade man typ vågat massera. jag vet inte exakt vad jag gör men det bara hugger till ibland när jag spänner foten hastigt. När jag har foten i viloläge pulserar den. Börjar tröttna rejält.

Idag bestämde jag mig för att ta upp dieten igen, eller åtminstone börja ha mer koll igen & inte äta över min kaloriförbrukning. Lade mig & sov middag & vart så trött & godissugen att jag slängde i mig 6 stycken syltkakor. typ hallongrottor fast b-varianten från coop. Jag registrerade även dem. sen fixade jag middag, var så trött & hängde framför tvn. då åkte glassen fram. Typ här bestämde jag mig för att sluta registrera dagens kaloriintag. Imorrn börjar jag om & jag måste sluta tycka synd om mig själv för att jag har ont i foten.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0