alla "måsten"

Många har jobb som stressar dem. Jag har ett privatliv som stressar mig. Dels har jag svårt att säga nej till folk men jag har även en inre stress att underhålla alla vänskapsrelationer & även familjen. Förutom att det stressar mig så blir jag jävligt trött på att vara samordnare till olika grejer.

ja många klagar på att jag har fullt upp & är på gymet mycket. Ja det är sant men det betyder väl inte att jag bara för det måste komma med förslag hela tiden. Ge ett förslag med lite jävla framförhållning eller skaffa ett gymkort så kan vi träna tillsammans. nä jag vet att det inte kommer ske. alla vill gå ner i vikt, ha snygga kroppar, rumpor whatever men inte många är beredda att lägga ner den tid som krävs. Istället fuskas det med piller,pulver, allt möjligt. Det finns inga quick fixes. Varken i livet eller med träningen.

Allt som kommer snabbt och utan ansträngning har du inte förtjänat och kommer därför inte kunna behålla det heller. Tänk på det!

Nu ska jag börja med att sluta vara samordnare till allt och alla, ni får oxå höra av er med förslag. så detså! det här är min fina brorsdotter! titta vilken docka! <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså damn vad du är het! :) du har ingen mail man kan få? :P

2014-03-01 @ 10:02:22

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0