här händer inget

ja eftersom den här bloggen suger till & från & jag riskerar att slösa tid när inläggem inte går att göra efter att ha suttit & skrivit ett helt jävla kapitel. så blir det lite glest mellan uppdateringarna.

Anyways, jag skulle skriva massa bra tips man kan äta om man inte gillar matlådor. FUCK! Jag glömde mina kolhydrater hemma! Det är typ omöjligt att hitta kolhydrater nånstans som inte är indränkta i olja. Kanske blir en fralla med tonfisk dårå.

Skitsamma. Jag vill ta upp en sak som är ofattbar för mig. Rökning. Hur tänker man då?

Om man röker går man runt och luktar apa. På riktigt alltså. Vi andra som inte röker känner att ni luktar helvete. Då undrar jag; om man ändå ska gå runt & lukta som en gammal hund, varför bryr man sig då om sitt utseende & tex parfym? typ; jag vet att ni kan tittta på mig på avstånd mena kom inte för nära för jag luktar skit. I DONT GET IT. Det är som med alla laster & beroenden. Just stop fucking DOING it!

känns som jag vaknade på rätt sida idag! ( nån brevid mig på tuben stinker rök som ni kanske gissade, jävla apa)

happy friday people!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0