sjuk

i am ill so I better be hiding....

Så går det när man försöker lura fysikens lagar. Jag har ätit godis i helgen. Mycket. Och inte on top of the food. Jag har räknat in godisarna i mitt dagliga kalorimål & det get ju som vi alla vet inte så mycket näring. ...så nu sitter jag här med en stor snorhjärna & är pigg i kroppen men trött i huvet. Skitbra kombo! Ikväll blir det nog ett sömnpiller för mig. Min inre klocka är så stark att den inte fattar att sova när jag är utmattad. Varje morgon vaknar jag innan klockan ringer. Idioti. Det är ju en sak om man vaknar för att man är utvilad. Jag vaknar för att min inre klocka väcker mig. Och inte kan jag somna om heller hur trött jag är. Detta händer även på helgerna. Då brukar jag acceptera det, går upp, sättee mig i soffan & surfar runt en stund. Sen blir jag sömnig igen & då kan jag sova liiite till.

Förutom att jag är förkyld har jag dessutom skadat ryggen på något sätt. Troligtvis för att jag gjorde marklyft i fredags & lassade på vikter som jag inte borde eftersom jag inte är 100 på tekniken.


Just nu tror jag att jag ska ta en hel veckas uppehåll från träningen. Kroppen behöver det på mer än fler sätt..Läste en bok i veckan som rekommenderade uppehåll i en vecka vart 8-10 vecka med anledning av att det tar nervsystemet 7-14 dagar att repareras. sant eller ej? vet inte men just nu passar den teorin jävligt bra in i mitt liv.

Köpte en dörrtrapets för att träna hemma från clas ohlson.Den sög. Vinkeln blev fel, inte 90 grader så den bara ramlar ner . den skulle vara en sån som inte behövee monteras. Jäkla skit. så trött på att reklamera grejer.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0