Day 1

Sååå dag 1 på min deff klarade jag galant. Jag var orolig att hungern skulle komma på kvällen & ge ångest för att jag redan uppnått mitt kalormål. Det slutade med att jag hade 400 kcal kvar efter middagen att inta. Jag hade redan uppfyllt kvoten av protein så jag fyllde behovet med en macka FULL med jordnötssmör och sylt! YUMMM! ( lite yankee varning, I know)Även ost petade jag i mig för att fylla målen för fett. Det är nog det svåraste för mig. Sååå mycket fett får jag inte i mig! Det slutade med att jag hade ätit 20 gr för mycket protein. Det är mycket för en som redan äter 30 % av energi behovet. Det ger inte bättre effekt då jag redan räknat ut kroppens behov. Onödig stress på njurarna.Idag blir mitt mål att hålla proteinintaget till rimliga nivåer. Ska bli så spännande att se hur kroppen reagerar på den här dieten:)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0