not a failure :)

äntligen kom dagen utan mat-utmaningar! Förutom attt jag slängde kycklingen jag köpte till lunch & ersatte den med wn proteinshake istället. Kyckling ör svårt. Kan inte äta den återuppvärmd då smakar den typ djur. väldigt distinkt smak. jag misstänkte att mina smaklökar skulle vara min största utmaning.

Jag har inte en väldigt strikt diet, det är mest att det inte finns utrymme för att äta skräp varje dag. om en vecka skruvar jag i dieten om inget har hänt. vill däremot vänta en vecka med anledning av att jag påbörjade dieten & invigningen efter nyår & högt alkoholintag :/

Nu ska jag försöka ge mig på stadiums förtursrea för medlemmar & se om jag hittar något. Hoppas de plockar fram mer grejer, det var ganska urplockat igår. Men det gör de säkert inte

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0