torr-rakning

ja ni vet vad jag menar. Varje gång man gör det tror man också att "den här gången ska det inte kännas som huden brinner". for real? snacka om att lura sig själv. ..

Imorse packade jag mina gymkläder och ville använda mina nya brallor som är 3/4 längd. På mina korta stubbar är dwt snarare 4/5 längd me anyways. You get the point. Benen måste vara rakade. Så jag tog hyveln Imorse och torr rakade mina vader. Inre ens hela vaderna. Ni vet ju vid det här laget att jag hatar morgonduschar så det här var mitt enda alternativ. (eller att byta till långa byxor men nu är ju de här mina nya så det är inte hellee ett alternativ)

Ca 30 min senare känns det nu som mina ben brinner. Kan någon förklara för mig VARFÖR? skär man upp huden mer vid torrakning? är det bakterier som tar sig in i hårsäckarna? jag vil bara ha en logisk förklaring så slutar jag med de här dumheterna. DA FUKKKK WHY???

Det kommer sluta med att mina ben är så prickiga av smärta att jag kommer få ha på mig mina knälånga strumpor när hag tränar



försökee få fram magrutor....its not happening. ...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0